angående hatet om Selena

2011-02-28 @ 14:24:00
Jag blir så trött på allt gnäll om Selena och Justin! Ja dom är tillsammans, låt dom få vara det om dom älskar varandra. Jag håller med er om att dom kan säga det öppet för alla vet ju ändå. Men dom vill ha sitt privatliv (som dom inte får ha) Men iallafall , jag har hört flera säga att Selena är äcklig ?!? Liksom hallå ursäkta mig men vadå äcklig? Hon har inte varit i närheten av dig så hur kan man säga något sånt?

Visst fine , alla tycker inte att Selena är bra skådis eller artist men vafan skärp er! Ni säger också att hon playar Justin, att hon kommer krossa hans hjärta, men hallå KÄRLEK är KÄRLEK! I många fall är det den ena som krossar den andra, det är bara tur om det är så att man tillsammans bestämmer sig för att det är slut! Och även detta vet både Justin och Selena om, dom vet riskerna , dom vet att en av dom eförmodligen en dag blir krossad.

Men vi som är Justins fans (eftersom att denna blogg riktar sig mot Justin) ska väl ändå lägga ner och sluta prata illa om hans flickvän! Annars är man inget riktigt fan! Man ska stötta dom man tkr om oavsett om det är en kändis eller inte!

Ville bara skriva det ,


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med ! :D

Man är inget riktigt fan annars,,, :(

2011-03-04 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0