Justin&Miley sjunger tsm (:

2011-02-16 @ 21:03:16





 


Miley och Justin sjunger overboad :)

Ni är grymma! Glöm aldrig det! Massa kärlek till er <3


Finns bara en sak att säga about Cyrus! Jag ÄLSKAR dig Miley
För den du är , så som jag ser på dig, du är grymt oroligt bra,
en bra förbild och en grym sångerska! Jag kan bara inte förklara med ord
hur underbart fin och söt du är! Bästa solo artisten av alla tjejer i VÄRDLEN<3
_____________________________________________________________________

Justin! Du är grymt jeffla söt, snygg och bäst! Jag bara älskar
dig och din musik! Du kommer gå långt jag lovar dig!
Kämpa på och skit i alla falska ryckten :-)
Bästa pojk-solo artisten i VÄRLDEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0